BRØNDERSLEV GOLFKLUB BYDER VELKOMMEN TIL 60+ INTRODUKTIONSDAG

Skrevet onsdag d. 20. juni 2018

Alle kan lære at spille golf, og alle kan spille med alle.
Vidste du at golf er den mest populære idrætsgren for 60+ målgruppen. Brønderslev Golfklub har mere end 500 medlemmer over 60 år og vil gerne have endnu flere. Der er plads til alle i klubben – også dig!
Lørdag d. 7. juli fra kl.10-12 afholder Brønderslev Golfklub åbent hus for borgere over 60 år. Her kan man gratis prøve kræfter med golfsporten for første gang eller få den genopfrisket, hvis man tidligere har vaeret i gang.
Introduktionen foregår under kyndig ledelse af klubbens træner Morten Hedegaard, som giver dig de bedste forudsætninger for at komme i gang med sporten. Efter endt træning er der mulighed for at prøve en runde på klubbens begynderbane.
Ender du med at blive bidt af golfen kan du tilmelde dig et weekendkursus til august, som giver fuld adgang til klubbens baner. Tilmelder du dig på dagen, er der gratis adgang til klubbens begynderbane i venteperioden. Som ny i Brønderslev Golfklub vil du møde andre begyndere og gennemgå oplæringen sammen med
andre. Ender du som medlem af Brønderslev Golfklub,
kan du se frem til et fantastisk kammeratskab, hvor nye venskaber også kan opstå.
Se mere på: https://broenderslevgolfklub.dk/