Ny formand

Skrevet lørdag d. 14. april 2018

Kirsten Bollerup stopper som formand for Hjerteforeningen Brønderslev.

Ny formand er Anni Jensen, der indtil nu har været sekretær i bestyrelsen i tre år.
Kirsten Bollerup har været formand i 9 år. Hun har været med til at indføre formaliseret hjertemotion både i Dronninglund og Brønderslev, hvor hjertesyge kan fortsætte i et år med motion ledet af en fysioterapeut og med en frivillig tovholder. Hun har været med til at åbne mange hjertestier i kommunen og startet gåklubber og sidst Børnebørnenes Madværksted, hvor 8 bedsteforældre med 8 børnebørn laver mad sammen 4 gange med en instruktør.
Kirsten ses tit på gåturene på hjertestien i Brønderslev mandag kl. 10 og onsdag kl. 15 med start fra Banegården, og hun vil fortsætte med gåturene. Alle er velkomne til at gå med.
Anni overtager formandskabet i en velfungerende forening og fortsætte det gode arbejde.
Bestyrelsen består desuden af Kirsten Møller Jensen (næstformand og sekretær), Birgit Sørensen (tovholder hjertemotion Dronninglund), Bent Andersen (tovholder hjertemotion Brønderslev), Mogens Christensen (materialepasser), Natasja Jensen og Anne-Marie Hegelund Kristoffersen samt Hans Voldgaard, der er suppleant og kasserer.